środa, 5 marca 2014

Wstęp.

[pisane do tej piosenki.]

Cisza wypełniła cały Hogwart.
Wszyscy zamarli.
Ten Którego Imienia Niewolno Wymawiać wydał z siebie ostatnie tchnienie i z głuchym jękiem zwalił się na posadzkę.
Wszystkie oczy zwróciły się na Harry'ego Potter'a. Na Chłopca, Który Przeżył. Na wybawiciela.
Nagle rozległa się burza oklasków.
Każdy chciał uściskać żywą legendę.
Każdy chciał mu pogratulować, pochwalić.

Chłopak ukryty za ścianą zmrużył oczy z irytacją.
''Teraz Potter będzie gwiazdą, jasne.
Jak zawsze.
Potter zbierał pochwały.''
Nagle...
Jego wzrok padł na pewną osobę...
Usta mu zaschły, a w wypełnionych goryczą oczach pojawiło się coś na kształt... łez?
Dlaczego tak na nią zareagował? Co było dziwnego w tym, że Hermiona Granger przytuliła swojego chłopaka, Rona Weasley'a?

18 komentarzy:

  1. Zapowiada się supeer~! Czytałam tamtego bloga i był naprawdę świetny. Liczę że ten będzie jeszcze lepszy!Czekam z wytęsknieniem za nowym, pierwszym rozdziałem!
    Mam nadzieję że będę tu z tobą aż do końca (Ostatniego rozdziału znaczy) ;D
    Oddana Twojemu blogowi
    Azia :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OMójBożeDziękuję. ♥ :')
      Dziękuję za ten komentarz, zmotywowałaś mnie i zabieram się za pisanie rozdziału. :3
      Tym razem nie zamierzam zawiesić bloga, obiecuję. ♥
      Dziękuję za komentarz. :3
      ~Inka

      Usuń
  2. W końcu prolog :) Oby jak najszybciej był rozdział.
    Dramione True Love <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie dodany jak szybko dam radę. :)
      Dziękuję za komentarz. ♥
      ~Inka

      Usuń
  3. Kiedy będzie pierwszy rozdział?? ;D Jestem strasznie nie cierpliwa~!
    Azia :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie wiem, ale postaram dodać się go jak najszybciej. :3
      Jestem w trakcie pisania go, zaraz powinnam skończyć. :D
      ~Inka

      Usuń
  4. Aha i jeszcze czy gdybym podała ci moje gg pisałabyś mi kiedy pojawiły się nowe rozdziały?
    Azia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jupiii~! numer : 50160921 Dziękuję Ci :)
      Azia

      Usuń
    2. Nie ma za co. :3
      Już dodaję do znajomych. C:
      ~Inka

      Usuń
  5. o mój Boże *-* Cudownee :3 Scena Dramione już we wstępie ^^ Draco zazdrosny :D bo to on, nie? :D czekam na kolejny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ♥
      Tak, to Dracon. Ale cii... :D
      ~Inka

      Usuń
  6. Dzięki za podesłanie linku.:)
    Prolog krótki, za to bardzo intrygujący.:P
    Lecę czytać resztę.:P
    La Tua Cantante

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyżby zazdrość ukłuła w zimne serduszko Draco? :p Hahahahahhah!
    Prolog zwięzły, ale na jednym wydechu go przeczytałam!
    Muszę nadrobić zaległości :D

    Pozdrawiam,
    Lupi♥

    PS. Dziękuję za komentarz, nawet nie wiesz jak mnie zmotywował :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny początek, teraz wiemy gdzie to wszystko się zaczyna.
    Najbardziej podoba mi się końcówka. Dlaczego zwrócił na to uwagę?
    Zaciekawiłaś mnie tym, więc i idę dalej
    Croy
    P.S. Kocham tą piosenkę <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej, jakie słodkieeee *-*
    Zachęca do czytania :)
    Świetne. :p

    OdpowiedzUsuń
  10. Jej, fantastyczny prolog... intrygujący.... muszę przeczytać resztę :)

    OdpowiedzUsuń